DIY Flower arranging in oasis


UPDATE! 2022-11-05

Jag använder inte oasis längre utan har bytt den till mer miljövänlig alternativ stenull. Finns på marknaden som Sideau Agra Wool, Fibre Floral

I no longer use oasis but sustainable alternatives as Sideau Agra Wool and Fibre Floral

Varmt välkomna att se hur det går till när jag gör ett arrangemang. Ha tålamod med mitt filmskapande... lär mig lite i taget. Men jag hoppas att ni får hum om hur man gör och vågar prova hemma.

Filmen är i två delar (fråga inte varför...) Klicka på cc för text

Alla frågor är välkomna!

*******************

Welcome to wach how I make an arrangement in oasis. The film is in two parts, still learning to create films you know... Hope you find this helpful and inspiring - and will make you own arrangement at home. Klick on cc for subtitles.

And don't hesitate to ask if you have questions 😊




Här finns andra delen (fast den borde komma som ett förslag när du tittar på del ett... men just in case!)

Here you can find part 2:   https://youtu.be/R7L892BqW_s